Aktualności

11 listopada 2017

The Allergy & Free From Show

Targi konsumenckie The Allergy & Free From Show w Londynie (7-9 lipca 2017) i Liverpoolu (4-5 listopada 2017) to świetna okazja do tego, aby spotkać się z obecnymi i potencjalnymi konsumentami Barleycup – marki od kilkudziesięciu już lat obecnej w Wielkiej Brytanii na półkach sklepów ze zdrową żywnością. Targi The Allergy & Free From Show to cieszące się z roku na rok coraz większym zainteresowaniem imprezy przyciągające konsumentów stosujących dietę bezglutenową, osoby z nietolerancjami pokarmowymi, wegetarian i wegan oraz wszystkich tych, którym bliski jest zdrowy styl życia i zdrowe odżywianie. Nasze produkty Barleycup i Chicorycup – napoje na bazie zbóż i cykorii, certyfikowane przez Coeliac UK (Stowarzyszenie Celiakii) okazują się nie tylko odpowiedzią na potrzeby konsumentów z określonymi wymaganiami żywieniowymi, ale przede wszystkim cieszą się ogromnym zainteresowaniem tych konsumentów, którzy poszukuję bezkofeinowych alternatyw dla kawy i herbaty. Podczas targów konsumenci mieli okazję spróbować naszych produktów oraz je zakupić w promocyjnej cenie. Targi odwiedzane się odpowiednio przez 37 000 (Londyn), 11 000 (Liverpool) konsumentów.
15 października 2017

Anuga – 7-11 października 2017

W październiku 2017 firma GRANA zaprezentowała ofertę napojów ze zbóż i cykorii na Międzynarodowych Targach Spożywczych Anuga. Te pięciodniowe targi żywności odbywające się co dwa lata w Kolonii i są największą imprezą tego typu na świecie. Produkty firmy GRANA eksponowane były na stoisku Grupy CAFEA. Promowaliśmy najnowsze linie mieszanek – substytutów kawy wyprodukowanych na bazie jęczmienia, żyta i cykorii. Ponad 7000 wystawców z ponad 100 krajów oraz około 165 000 odwiedzających świadczy o randze imprezy i udowadnia, że Anuga jest ważnym miejscem spotkań przedstawicieli sektora gastronomicznego z całego świata.
25 października 2016

Nagroda Effie dla kampanii Inki

Kampania reklamowa Inki „Połącz przyjemne z pożytecznym”, nad którą pracowaliśmy z agencją San Markos, otrzymała nagrodę Effie w kategorii żywność – brązową statuetkę.

„Effie® Awards to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs marketingowy na świecie. Wyznacza rynkowe standardy efektywności oraz promuje wzorowe działania komunikacyjne. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Konkurs Effie jest obecnie organizowany w 40 krajach na świecie.

Prace zgłoszone do Effie® Awards oceniane są pod kątem wyzwań strategicznych i przyjętych celów, idei komunikacji i przekucia jej na działania reklamowe oraz efektów komunikacji”.

sial-paris-2016-grana-stoisko
21 października 2016

Targi Sial Paris

W dniach 16-20 października zaprezentowaliśmy nasze produkty – kawy zbożowe i cykoriowe – na targach w Paryżu. Na stoisku promowaliśmy portfolio naszych kluczowych marek: Inki, Barleycup i Chicorycup.

Sial Paris to jedna z najważniejszych międzynarodowych imprez targowo-wystawienniczych dla branży rolno-spożywczej na świecie. Gromadzi około 7000 przedsiębiorstw z ponad 100 krajów. Wystawa jest organizowana co dwa lata od 1964 r.

18 maja 2016

Inka uhonorowana nagrodą Superbrands

Inka – wiodąca marka kaw zbożowych na rynku polskim – została laureatem 10. edycji Superbrands. Inka znalazła się w gronie 42 laureatów nagrody przyznawanej przez konsumentów i ekspertów branżowych. Nasza marka rozpuszczalnej kawy zbożowej zdobyła nagrodę Created in Poland Superbrands, przyznawaną najsilniejszym polskim brandom.
19 kwietnia 2016

Barleycup obecny na targach Natural & Organic Products Europe

W dniach 17-18 kwietnia wzięliśmy udział w targach Natural & Organic Products Europe w Londynie, prezentując marki: Barleycup i Chicorycup. Produkty Barleycup, jako bezkofeinowa alternatywa dla kawy, cieszą się dużą popularnością na rynku brytyjskim i są dostępne w sieciach sklepów ze zdrową żywnością. Chicorycup to produkty powstałe na bazie rozpuszczalnej cykorii, oferowane również w wersji Organic. Targi przyciągają około 10 000 odwiedzających, skupiają 650 wystawców promujących produkty naturalne, będące elementami zdrowej diety. Barleycup i Chicorycup, bezglutenowe rozpuszczalne napoje na bazie zbóż i cykorii, doskonale odpowiadają na potrzeby konsumentów.